Flagowe projekty

Jesteśmy do Państwa dyspozycji przy realizacji projektów szkoleniowych, coachingów, audytów i doradztwa. Zainspirowani tematem rozwoju stworzyliśmy ofertę, która w wielu aspektach będzie odpowiedzią na Państwa potrzeby. 

Wśród projektów cieszących się największym zainteresowaniem znajdują się m.in.:

SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA, NEGOCJACJE, ZARZĄDZANIE

  • Transforming Communication – komunikacja transformująca
  • Design Thinking
  • Sztuka narracji w wystąpieniach publicznych
  • Matematyka handlowa, controling i negocjacje z sieciami
  • Przywództwo, zarządzanie zmianą i innowacją – LIC
  • Multikulturowość w biznesie
  • 10 Tricków Negocjatora
  • Inteligencja Emocjonalna – IE w negocjacjach
  • Analiza Transakcyjna w negocjacjach
  • Jak być liderem w prowadzonych w negocjacjach?
  • Zaawansowane techniki sprzedaży, czyli negocjacje sprzedażowe
  • Perswazyjne warsztaty sprzedażowo – negocjacyjne
  • Negocjacje PREMIUM – realny trening i gry negocjacyjne
  • Akademia sprzedaży i obsługi klienta
  • Mistrzowska obsługa klienta - budowanie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  • Sprzedaż ekspercka
  • Język emocji w sprzedaży
  • Język korzyści w sprzedaży
  • Sprzedawaj opowiadając historię – storytelling, jako narzędzie sprzedażowe
  • Reaguj i rozmawiaj - techniki reagowania na obiekcje klienta
  • Challenger sale
  • Budowanie mostów – ludzie są najważniejsi
  • Kontrola managerska – motywowanie i rozwiązywanie konfliktów
  • Zmiana postaw i przekonań – własnych i podległego personelu
  • Rozwój i zarządzanie rozproszonym zespołem pracowników
  • Savoir vivre w biznesie
  • Obsługi klienta, klienta trudnego i reklamacyjnego oraz telewindykacji
  • Turkusowe przedsiębiorstwa - czy możliwe jest zarządzanie firmą bez hierarchii wewnętrznej i bez systemu motywacyjnego
  • Zarządzanie talentami
  • Rola i zadania managera - przywództwo indywidualne i elementy coachingu
  • Kompetencje menedżerskie niezbędne w dzisiejszym środowisku biznesowym
  • Drama coaching- Połączenie profesjonalnego coachingu grupowego i indywidualnego wraz z pracą z reżyserem teatralnym
DZIAŁ EKSPORTU
  • Sposób wyboru rynku zagranicznego
  • Analiza rynków zagranicznych
  • Ocena pozycji konkurencyjnej firmy
  • Ocena stopnia przygotowania firmy do eksportu/sprzedaży na JRE
  • Poszukiwanie i ocena partnerów handlowych na rynkach zagranicznych - w jaki sposób i gdzie szukać partnerów handlowych?
  • Zawieranie umów z firmami zagranicznymi - oferta czy kontrakt. Zapisy umowne zabezpieczające skuteczną i efektywną sprzedaż
  • Skuteczne negocjacje handlowe
  • Zwyczaje kulturowe w negocjacjach
  • Realizacja transakcji na rynkach zagranicznych
  • ABC eksportu
  • Budowa skutecznej strategii rozwoju firmy na rynku zagranicznym w oparciu o wartości jakie oferuje swoim klientom i zasoby, którymi dysponuje - model Canvas
  • Pochodzenie towarów
  • Sprzedaż na rynkach zagranicznych - specyfika transakcji zagranicznych
  • Wpływ formuł handlowych na sprawną obsługę dostawy do Klienta/Incoterms 2010
  • Ryzyka w transakcjach w obrocie krajowym i zagranicznym i sposoby ich minimalizacji - handel z rynkami zagranicznymi w tym poza unijnymi, warunki wchodzenia na rynki zagraniczne- szanse, zagrożenia, ryzyka, strategia eksportowa jako element internacjonalizacji i ryzyko z tym związane, promocja na rynkach zagranicznych.
  • Eksperckie doradztwo z zakresu przepisów prawa celnego
DZIAŁ ZAKUPÓW
  • Zarządzanie kategorią - Category Management - Zarządzanie rozwojem dostawców w procesie zakupowym dla pełnego łańcucha dostaw
  • Zarządzanie procesami zakupowymi w łańcuchu dostaw
  • Zarządzanie negocjacjami w procesie zakupowym
  • Matematyka zakupowa i negocjowanie umów
  • Metody wyboru i oceny dostawców
LOGISTYKA, PRODUKCJA, MAGAZYN
  • Zarządzanie pracownikami na hali produkcyjnej – warsztaty rozwoju kompetencji dla brygadzistów, liderów i mistrzów
  • Zarządzanie produktywnością szkolenie dla brygadzistów,
  • liderów, mistrzów
  • Jak skutecznie motywować pracowników produkcji
  • Efektywna współpraca z pracownikami magazynu – jak zmniejszyć rotację
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw
  • Prognozowanie w logistyce w oparciu o statystyki sprzedaży
  • Controlling w logistyce
  • Efektywność i koszty logistyki przedsiębiorstw
  • Mapowanie procesów logistycznych i zarządzanie procesami VSM
  • Planowanie, sterowanie i harmonogramowanie produkcji
  • Dystrybucja i planowanie dostaw
  • Planowanie logistyczne
  • Zarządzanie procesami logistycznymi - zarządzanie logistyką w przedsiębiorstwie
  • Organizacja transportu i logistyki wewnątrz przedsiębiorstwa
  • Zarządzanie i optymalizacja zapasów zaopatrzeniowych i zapasów wyrobów gotowych
  • Gospodarka paletowa w przedsiębiorstwie
  • Inwentaryzacje w nowoczesnej firmie
  • Gospodarka magazynowa z elementami projektowania zagospodarowania magazynów istniejących i planowanych
  • Gospodarka materiałowa i zaopatrzenie przedsiębiorstwa
  • Organizacja gospodarki magazynowej w przedsiębiorstwie z elementami gospodarki materiałowej
  • Lean Management w magazynie - Zarządzanie logistyczne zasobami
  • i przepływami magazynowymi
  • Przewozy kontenerowe i drobnicowe - spedycja i transport morski
  • Transport i spedycja krajowa/międzynarodowa – przewozy drogowe i morskie
INNE
  • Prawne aspekty obsługi reklamacji
  • Excel - wszystkie poziomy
  • Zarządzanie projektami
  • RODO
  • Rozpoznawanie i przeciwdziałanie dyskryminacji i mobbingowi
  • Podatek VAT i akcyza
  • Podatek u źródła
  • Podatki PIT/CIT
  • Kadry, płace, ZUS
  • Sukcesja

Zachęcamy do kontaktu, a przygotujemy indywidualną propozycję,
która uwzględni KONKRETNE OBSZARY WYMAGAJĄCE WSPARCIA, jak również możliwości budżetowe